http://www.gooroops.com/?aff_id=2402 نفرین
دختر مهر

آزارم میدهــی ؛

بـــــه عمـــــد ...یـــا غیرعمــــد خــدا میدانـــــد...

امــا من آنقــــدر خستــــه ام ,

آنقدر شکستـــــه ام که هیچ نمی گویـــم ...

حتـــــی دیگـــــر رنجیـــــدن هم از یادم رفتــــه است ...

اشـک میریــــزم ...

سکـــوت میکنــــــم و تــــو ...

همچنــان ادامه میدهــی...

نفرینــت هم نمی کنـــــم ...

خیالت راحــتـــــ . . .

شکســـــته ها نفرین هم بکــنند ،

گیرا نیســـت …!

نـــفرین ،

ته ِ دل می خـواهد

دلِ شکســـته هـم که دیگر

ســــر و ته ندارد....



نظرات شما عزیزان:

mahboobe
ساعت18:35---27 دی 1392
عالی بـود

arash
ساعت16:30---14 دی 1392


بهم گفت کمى از حال و روزت بگو

و من سکوت کردم و سکوت کردم و سکوت کردم ،

اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم چیزى رو از قلم ننداختم !

::


پاسخ: مادر گفت عشق یعنی فرزند. پدر گفت عشق یعنی همسر. دخترک گفت عشق یعنی عروسک. معلم گفت عشق یعنی بچه ها. خسرو گفت عشق یعنی شیرین. شیرین گفت عشق یعنی خسرو. فرهاد گفت: …. ؟ فرهاد هیچ هم نگفت. فرهاد نگاهش را به آسمان برد؟ باچشمانی بارانی. میخواست فریاد بزند اما سکوت کرد!‌ میخواست شکایت کند اما نکرد. نفسش دیگر بالا نمی آمد؟ سرش را پایین آورد و رفت! هر چند که باران چشمانش نمی گذاشت جلوی پایش را ببیند! ولی او نایستاد. سکوت کرد و فقط رفت. چون میدانست او نباید بماند. و عشق معنا شد....


arash
ساعت13:43---14 دی 1392
نفرین به جهانی که غمش نصیب ما شد...
پاسخ:ممنون


شیما
ساعت19:07---12 دی 1392
خیلی قشنگ بود مرسی
پاسخ: خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:نفرین,ازار,دل شکسته,دل, :: :: نويسنده : مهر

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر مهر و آدرس mehr75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 31807
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



به وبلاگ دخترمهرماهی خوش آمدید